Pappas lilla flicka .

Jag är så jävla sur! VARFÖR RINGER MAN 1.00 EN SÖNDAG TILL HEMTELEFONEN?! ... Jobbat hela dagen och hela helgen man kommer hem från jobbet och byter om och gosar ner sig i sin varma säng och somnar till och tänker att "ååh nu ska jag somna tidigt och verkligen sova ut".... Men neeeeej... Min kära MOR ringer mig 1.00 (för ca 40 minuter) för att säga:

Mamma - "Kan du ge mormor 1200 svenska kronor så ger hon dig det i chilenska pesos? :)
Jag - ..... WHAT?! ARE YOU SERIOUS?! RINGDE DU HEM TILL DEN IRRITERANDE JÄVLA HEMTELEFONEN SOM LÅTER SOM EN UNGE SOM MAN BARA VILL KASTA I VÄGGEN FÖR ATT FRÅGA OM NÅGOT DU KUNDE FRÅGAT IMORGON ELLER SMSAT OM OCH SOM DU REDAN FAKTISKT HAR FRÅGAT INNAN?!!!!! VA!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR DE SÅ?!?!?!??!!!!!!!!!!!!! SVARA!!!!!!!!!!!!!
Mamma - "Ehm... nej men jag tänkte att de var viktigt.."
Jag -
"MAMMA DU TÄNKTE FEL! DU VET ATT JAG SKA UPP TIDIGT IMORGON OCH ATT JAG VAR HELT SLUT NÄR JAG KOM HEM OCH NU KAN JAG INTE SOMNA OM FÖR JAG ÄR SUR OCH TROR JAG HAR FÅTT TINITUS AV DEN JÄVLA RINGSIGNALEN.... AAAH!! HEJDÅ!!!

Vi lägger på.... Det ringer igen...

Jag -
"VAD?!"
Mamma - "Kan hon de?"
Jag - "Mamma snälla jag börjar gråta snart.. JA har jag jag sagt.. JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA........

Klick...så la mamma på...


Gick in sur till min pappa i vardagsrummet och kastade telefonen på soffan så den studsade ner i golvet och tror jag förbannade telefonen... hahaha... Anyways.. Berättade vad som hade hänt för ca 10 minuter sen och då tar pappa telefonen och ringer tillbaka till min mosters hus (där min mamma är) och så här lät de...

Mamma - "VARFÖR RINGER DU HIT FÖR DU VÄCKER ALLA JU?"
Pappa - "Hejsan, kolla på kanal 3..."
Mamma - "Men nej jag har inte trean här.."
Pappa - "Kolla då, kom igen.. kolla.. kolla kolla..."
Mamma - "JA OKEJ! Går upp...
Mamma - "Meeh, vadå? De är han Steven Seagal... jag hatar Steven Seagal filmer"
Pappa - "Jag vet, ahahahahahah"

Klick...så la pappa på ..



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
skrattade av mig ilskan känner jag för nu är jag helt lugn men kan inte somna så därför skriver jag denna händelserika stunden här på bloggen för att alltid minnas den stunden pappa hämnades åt mig för jag är hans lilla bebis, haha (:

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu