Workaholic .

Hej igen! Det var ett tag sen jag bloggade. Jag har jobbat varje dag och inte haft ork eller tid att ens bry mig, haha. Tänkte uppdatera en snabbis innan jag åker tillbaka till jobbet igen but I'll be back 22.00 :)  Tänkte fråga er en sak sen, en grej jag undrar bara.. Men mer om de senare..

Denna helgen var lika händelserik som den föregående.. hände absolut INGENTING! Var meningen att jag skulle ut och festa en sista gång i Sverige innan jag drar men blev inte så.. Jobbade hela denna helgen och nästa helg jobbar jag natt så då går de verkligen inte dra ut..

Aja hur som helst ska inte slösa er tid med sån här värdelös text, haha. Hittade äntligen min laddare till kameran så kanske till och med kan spela in något ikväll, yeey..

Nu ska jag ladda min ipod med lite skön RnB musik och cykla till jobbet :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu