Cranky

Vilken helg det har varit. I fredags var de min första fredag på läääääääääääääääänge som jag var ledig. Egentligen skulle jag till Göteborg till Emma men det blev inte så för de blev lite ändrade planer i sista minuten. Istället försökte jag hitta några som skulle dra ut och gjorde mig redo för utgång. Blev ett stort gäng. Fan vilken galen kväll, men de var fan kul även fast de var lite drama.
I lördags så städade jag mitt rum riktigt ordentligt och la fram kläder som jag ska packa ner. Sen fick jag som ett anfall där jag kände "jag orkar inte mer". Bara la mig på sängen och började gråta och ville bara låsa in mig i ett rum och hoppas på att alla glömt mig och bara lät mig stanna där inne, ensam, utan ansvar, utan tid, utan ångest. Jag skulle till Jkpg till Nattis men de blev också ändrade planer så det blev en hemmakväll med film och lägga sig tidigt.
Idag så vet jag inte varför jag var så trött i kroppen när jag vaknade men jag var i alla fall tvungen att planera dagens Zumba lektion för jag hade glömt göra de under veckan. Satte mig en timma innan lektionen och fixade allt. Lektionen gick bra och de verkade nöjda och svettiga, då blir jag glad :) Ska tydligen bli rankad sen, haha, skriver mer om de sen. Är de bra så publicerar jag de, är de dåligt så skippar jag de, haha.
Nu är jag helt död och vill helst bara slockna men har för mycket i huvudet jag måste reda ut innan jag kan säga god natt. Ibland fattar jag inte hur jag orkar....
VARFÖR BLIR DET INTE MELLANRUM PÅ TEXTEN?... ÅÅÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: Emma

de hade varit så kul om du kommit!

2010-10-11 @ 00:31:15
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu