Ouh, mi vida (;

Fan va duktig jag känner mig. Haha. Har ont i hela kroppen av träningsvärk, ny klippt, fixat naglarna, varit och
hämtat mitt pass, tvättat och snart ska jag iväg och ha min sista Zumba klass innan jag tar semester for real! Fattar inte att imorgon kommer jag ligga på en strand och sola, mm mm mm.. Fan va jag är bra! (;
Ligger just nu på min säng och ler. Lyssnar på en skön Papi Sanchez låt och bara drömmer mig bort. Borde egentligen göra mig i ordning för lektionen börjar om ca en halvtimme för min del, haha, but I couldn't care less.. Är så jävla lycklig inombords att jag vet inte vart jag ska ta vägen :)
Nej, uff, nu ska jag ta och försöka ställa mig upp från sängen och ta på mig träningsoutfiten för att dra mig...
Let's Zuuumbaaa!
(Aaaw, I was such a happy kid....^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu