Somethin'

Idag är jag uppe tidigt, känns skönt faktiskt. Undrar om jag hinner med en klass innan jag åker till Jkpg och träffar Nattis. På tal om de, Nattis din apa hör av dig för du svarar aldrig på sms, tönt!  Tillbaka.. Har inte hittat mitt pass ännu och jag åker den 14 Oktober (alltså nästa torsdag), så jag tog mig ner till polisen i Värnamo för att få mig ett nytt innan nästa vecka.. Så nu var man några kr fattigare i onödan..

I måndags hade jag min första Zumba klass på hälsoborgen och jag var jävligt nervös för jag har inte ens varit där inne förr, har aldrig haft mic eller varit direkt "instruktör" utan mer danslärare. Men jag tror det gick bra, haha, vi gick till och med över en halvtimma för ingen sa till mig att lektionerna var en timma och inte en och en halv. Aja, "eleverna" såg nöjda, glada och svettiga ut.. Awesome :)

Nu känner jag att de varit too much information about me, för ingen bryr sig egentligen men ni läser ändå, höhö.
I've got the power! ;)

Nu ska jag drömshoppa lite medans jag äter en fin frukost och väntar in pojken min :)
Peace and blessings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu