The day after yesterday

Shit, dessa två veckor har fan varit som en månad. Känns som att de var jätte längesen jag var hemma i Sverige, fast nu när man väl är här är det som att tiden stått stilla. Det är som att jag tog och tryckte paus när jag åkte och nu när jag är tillbaka så fortsätter jag där jag var när jag åkte. Önskar fan jag hade blivit brunare men nothing I can do about it. Blev sjuk nästan andra dagen och var sjuk i ca en vecka så det blev inte mycket sol och bad för min del, mest rummet och tvn.. fast hade en underbar utsikt iaf :)

Skriver mer sen när jag har bilderna.. Pyramiderna, gravarna, byggnaderna..  What a trip!
Nu ska jag ta och sova en blund till för jag är helt slut i kroppen..
PEACE!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu