Where I wanna be .

Lyssnar på skön lugn RnB som får mig att bara vilja krypa in i en killes armar och bosätta mig där ett tag och glömma ansvar, jobb och alla tankar om "vad ska jag göra med mitt liv". Samtidigt som jag gör 4-5 olika saker just nu så känns det som att jag är i ett djupt fucking hål men jag kan fortfarande se alla som är utanför min grop, dom som lever sina liv och går framåt. Vad har hänt? Fan hatar att komma in i "livskris" tankar, haha, för helt ärligt, att oroa sig gör ju fan inte morgondagen bättre utan bara idag tristare. Oh oh oh, Ghandi har talat, haha. Nej men fan va jag behöver ta de lugnt och umgås och komma ut lite.

Nu i oktober jobbar jag bara denna helgen sedan förhoppnigsvis så blir det inte mer för denna månad i alla fall. Behöver komma ifrån och bara vara 19 år som jag faktiskt är. Be stupid, do ma thaaang, haha. Dock sätter jag igång med Zumban nu i oktober but it's okey. Dans + free traning, ingen fara :)

Mitt "schema" nästa vecka, verkar helt okej faktiskt :)

Peace and blessings .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det är mig du ska träffa:D miss you pandie

2010-10-04 @ 21:53:36
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu