What I need

Sitter just nu i min gosiga säng som jag är helt förälskad i och planerar dagens Zumba lektion. Känner att jag måste hitta energi från någonstans för jag är så jävla seg. Dagen idag består av träning och inget annat, så om någon är sugen på hitta på ngt ikväll så är det bara att höra av sig :)

Har inte kunnat fixa bilderna än för de finns i Sebas mobil för min kamera pajade självklart när vi kom fram till Egypten så de är bara bilder från mobiler och våran flashiga kamera vi köpte därborta (måste bara framkalla bilderna först, haha).

Uppdaterar när jag kommit hem från Zumban (:
Puss

Hur var eran Halloween btw? Vad hade ni för outfit? Länka gärna bild!
- Jag klädde ut mig till en låda, haha, like old times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu