Ber om ursäkt...


...om bloggen ser lite halv färdig ut och lite kladdig men håller på och leka lite i designen.. får se om jag tar tag i det och gör färdigt designen nån gång.. Börjar alltid och sedan ändrar jag mig halvvägs och lämnar det halvgjort.. Men nu får de vara som de är så länge så får vi se när jag orkar ta tag i de som sagt, kanske behöver lite nya bilder och försöka finna lite inspiration :)

Nu har jag hållt mig vaken tills nu för att sova länge på dagen för jag ska jobba natt inatt (fredag), fast måste upp tidigt ändå en sväng för jag ska på möte kl.11:00, sedan ska jag till distriktsköterskan 13.45.. Oh well, EFTER de kommer jag få sova till 20.00 :)

God morgon!
Puss

(vet inte why the serious face på bilden men men..höhö)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu