?


Kommentarer
Postat av: SANIA CLAUS

hahah enkelt; iphone 4!!!!

2010-09-05 @ 20:10:57
URL: http://www.saniaclaus.se
Postat av: SANIA CLAUS

hahahah alltså oj oj oj vad du har missat något :) iphone kan se ut som en bajskorv och ändå vara bästtttttttttt!! den kan göra mer än än dator känns det som ibland hahah. mer än min hjärna kan min iphone göra i alla fall. tänk du har som en minimal bärbar dator med dig överallt. suveränt! man sparar mycket tid. det fungerar triljoner gånger bättre än alla mobiler tillsammans och det kan jag garantera dig. släng allt annat i väggen. spelar inte så stor roll om du har iphone 4 eller 3gs, iphone är helt enkelt det bästa som finns och så är det bara hahha



nu borde jag få provision från den som säljer en iphone till dig :-)

2010-09-05 @ 20:26:43
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu