It's alive.

Min dator har varit sönder ett tag och jag har inte orkat logga in på mina konton på någon annans dator så därför har jag legat i koma några dagar och faktiskt gått och lagt mig tidigt och vaknat tidigt, wohoo! ... Tills nu..

Tanken var egentligen att jag skulle till Jkpg ikväll och förfesta hos min bror och sedan dra mig till krogen antar jag. Faaaast, nej det blev inte så. Mamma är lite ledsen idag och jag älskar mig mamma och kan inte se henne så.. Så jag ska ta och laga en fin middag och bjuda hit pappa med så ska vi kolla på film tror jag :)
I'm such a good girl, haha.

Nu ska jag duscha och efter det så ska jag försöka göra ett liiiiite roligare inlägg..
(btw, videoinlägget jag skulle göra blev lite fucked up och sparades aldrig.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu