New day, new adventures :)

Dagen började tidigt kl 8 då jag tog ut min hund en liten runda för hon såg ut att planera att kissa på mig om jag inte gick upp, haha. Eftersom jag opererat tån (haha, I know, tån) anyway så haltar jag, så folk ute måste vara rädda för mig. Stor mörk regnjacka med ett par fula byxor och bad hairday, osminkad och haltar. HAHAH... So sexy..

Jag skulle i alla fall till Värnamo för att hjälpa Seba med en grej men kom sedan på att "fuck, jag måste betala resan för kl är bara 9".. Jag är optimistisk vanligtvis men trodde inte jag skulle hinna till banken 15 min. innan tåget gick nu när jag haltar. Hur hade de sett ut? hahah.. Skutt skutt skutt, AKTA, MÅSTE HA PENGAR!!!

Anyways, jag la mig en stund för att rundan med min vovve var faktiskt jobbig när man hoppas på ett ben. Slutade upp med att, ja, jag vaknade nu. Höhö. Mamma tvingar in mig i duschen så går runt med en stor plastpåse runt foten.

Hörs sen :)
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu