Vilken natt...

Jobbade natten till idag också.. Haha, samtidigt som det var mkt inatt så var de fan kul.. Mer får jag inte skriva på grund av sekretess men, uff, vilken natt.. Nu är jag hemma i alla fall och kan inte somna..

Igår så somnade jag vid 9.00 tiden efter jobbet och sedan vid 13.00 kom mamma in och drog mig i lillfingret "Taaaaaaniiii, vi ska till Jönköping och äta med Christian.... Taaaaniiii.... Taniiiina.... Yapooo"... Gissa om jag var glad efter fyra timmars sömn när man jobbat hela natten... I vilket fall som helst så tog jag mig upp och gick och la mig i bilen (haha).vVi kom hem runt 18.00 tiden och då skulle jag börja jobba runt 20.00, så de fick bli en snabb powernap så jag skulle orka natten. Så egentligen borde jag fan vara helt slut nu, men nää... Jag har fan lust att träna ? ... but who the fuck cares? hahah..

På tal om ingenting, fixade kanalerna och råkade hamna inne på text-tv och såg att de rödgröna vill att vikarier ska skatta mer... WTF!..... Jaa dåå, de är problemet, vikarier skattar för lite...   Snälla... När en jävla politiker eller när något parti säger "Vet ni vad, vi politiker ska ta och höja våran skatt", då jävla, då har ni min röst iaf..

Så trött på politiken.. bara massa tomma löften.. Ingen jävel kommer göra som dom säger att de ska göra.. Aja, ska ändå rösta och de tkr jag att DU också borde göra.. För röstar du inte så har du ingen rätt att klaga på något sen, du har ju inte direkt varit med och haft en åsikt..

Hahah, jag gick från glad till värsta allvarlig... Kanske är trött trots allt? Oh well..
God morgon :)























Kommentarer
Postat av: Anonym

de ska ju inte höja skatten för vikarier utan för arbetsgivarna så att de istället ska ge vikarierna fast jobb.

2010-09-05 @ 20:50:25
Postat av: Sv. Anonym

Ber om ursäkt, då vet jag. Men dom skrev de väldigt dåligt på text-tv då. För tänkte, varför straffa oss vikarer när det inte är vi som ringer in oss själva? :S But thanks, now I know :)

2010-09-05 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu