Bästa dieten ever.

Jag vet inte hur jag lyckats gå ner fem kilo när jag ätit mer än någonsin här och levt livet utan att bekymra mig över något. Tänka sig vad simpelt de var att gå ner i vikt. Kanske ska fortsätta min "diet" och gå ner 5 kilo till så att jag känner mig nöjd med mig själv (viktmässigt"). Nej jag är ingen "gud-jag-är-så-fet-ingen-tycker-om-mig" människa men visst jag skulle inte klaga på några kilo mindre. Så nu ska jag faktiskt sköta mig och äta ordentlig och inte slarva så mycket som jag gjort på sistonde och börja dra ut och springa lite mer. Sluta dricka så mycket läsk och alkohol, haha, tro de eller ej men de är fan svårt att låta bli de här.
 
Men de får vänta några dagar till för just nu ligger jag i sängen med feber och ont i hela kroppen. Halsen känns svullen och jag har inte ens ork för att gå på toa. Just nu vill jag bara ligga i sängen, att de ska vara svalt och ha en massa gott å äta och jävligt bra filmer att kolla på.

Ya, jag säger adjö så hörs vi senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu