Speed-mormor.

God kväll! Klockan är 20.30 och jag och mormor kom precis hem från stan. Vi stack tidigt på dagen och har inte stannat en sekund sedan dess. Min mormor är som ett skott när hon shoppar. Herregud! Man typ springer efter henne och hennes lilla vagn som hon släpar på. Hon typ "behöver penna", pip, "ditåt", go!.. Uff, har sån huvudvärk efter denna långa dag. Ska ta och göra lite övningar och träna lite lugnt och sedan duscha och hoppa i säng för jag orkar inte mer idag. Imorgon bär de av mot nya äventyr med min mormor, haha, fast nu ska vi springa marathonloppet åt ett annat håll, en annan del av stan. Får se hur de går. Ska ta på mig jogging skorna, ta med vattenflaska och klä mig bekvämt. Wish me luck people!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu