Vet inte vad jag skriva här uppe ?

Hej! Hört att solen har börjat dyka upp i Sverige, härligt. Lagom bra tills jag kommer hem. Missade vintern helt. Hade jag åkt hem när jag skulle åkt hem så hade jag fått känna av lite snö men istället stannade jag och sitter här och njuter av solen, mmm.. Haha, nej nu ska jag inte vara sån, sommaren kommer snart till Sverige, håll ut :)

Vet ni, höhö, min gammelmormor gav min mormor en flaska med "vinäger", jadu, haha. Saken är den att min gammelmormor har en maaaassa vindruvor och gör egna varor. Vinägern hon gav oss var 2,5 liter vin! Riktigt jäkla stark vin men god som fan. Mormor ringde direkt och sa "Mamma, vinägern räckte inte till maten så skulle jag kunna få några flaskor till?". Hahahaha.. Men de var fan gott, men farligt.. Slog till direkt, uff..

What to do, what to do, what to do.. Idag är det lördag, klockan är 18.15 här och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på ikväll. Vill inte sitta inne. Funderar på att ta en liten runda till stan och sedan hitta någonstans att sova, men vet inte än. Kanske bara blir en liten runda, en matbit och sedan tillbaks hem igen (:

MEN FÖRST ... ska jag ta av mig pyjamasen (HAHA) sedan hoppa in i duschen och väcka mig till liv innan jag somnar igen och missar ännu en dag i detta underbara land!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu