Frickin' cat... DIE!

Vet ni hur jag blev väckt i morse förresten (glömde berätta de). Klockan var 6.00 och jag öppnade ögonen för hörde något konstigt ljud. Sitter de inte en stor, fet, vit/grå katt på min mage och stirrar på mig medans svansen viftar sakta fram och tillbaka. VA FAN KOM DEN STORA VIT/GRÅA FETA KATTEN IFRÅN?! Jag höll på att skita på mig.. Dom som bor under detta tak har tre katter två svarta och en brun.. Va fan kom den här vita katten ifrån? Gick några sekunder och katten fick ryck hoppade runt överallt och sedan flög den ut genom fönstret... Jag var fucking scared, började skratta nervöst för mig själv.. Hahah..

Har inte sett katten igen på hela dagen.. So wierd..
Har detta någon gång hänt dig? Berätta för mig.. Ge mig tips! What should I do?
(haha)


Kommentarer
Postat av: Chris

hahhahah...crazy shit. det var ett tecken på att du hade en vit kan på dig. :P

2011-04-05 @ 01:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu