Dia nr 3, Santo Domingo

Tredje dagen var jag inte bakis (thank God) och jag gick upp hyfsat tidigt faktiskt. Åt frukost och bytte boende ytterligare en gång till, haha, lekte zigenare i helgen. Hittade ett billigare ställe som var precis jämte centrum så jag lämnade mina saker där och drog till närmsta strand, som var Santo Domingo. Var där i ca 2 timmar och solade. Brände rumpan :'( Haha.. Men de var fint och lugnt.. Ibland kom de stora vågor som blötte ner oss, trots att vi låg lååångt upp på stranden. Jäkla hav, skrämmer än fan :P Sedan visade Erik runt mig i Llolleo och han berättade historien om "los flaites". De är typ som ett mode som är nu. Snorungar som tror dom är något och kan inte prata ordentligt. Sedan åkte jag hem måndag morgon. De var min helg :)








(Skylten står det "FARA. FÅR INTE GÅ BLAND STENARNA(?)") .. vet inte hur man säger las rocas på svenska?







Kommentarer
Postat av: Josef

OMG soo hot! :O

2011-02-09 @ 03:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu