När föddes jag?

Jag kunde inte komma på mitt personnr, haha, man använder sig så mycket av sin "RUT" här att personnr försvinner för än i huvudet. Min RUT är "17.950.690-4", höhö. Mitt personnr är............ ehm? Hahaha, driver bara, nu kommer jag ihåg de faktiskt. Det var bara ett litet hjärnsläpp tidigare idag.

Är så nervös. Ska strax på en arbetsintervju hos en familj för ett jobb som personligassistent för en äldre dam som är dement. Finns andra som också söker jobbet för de är bra betalt. Jag har lite saker som går emot mig, de är åldern och att jag inte har språket 100%. Men annars tror jag inte att jag kommer ha några problem. Med mina erfarenheter och min personlighet :) ..Oh well, wish me luck!

Åh önskar verkligen att jag hade mer bilder till er, men jag suger på ta kort. Jag kommer alltid på i efterhand att "jag kanske borde ha tagit kort".. Haha.. Men jag ska ta mer kort.. Strax ska jag ut och resa mer inom landet då ska ni få se bilder, I promise :)

Ta hand om er! Om de skulle vara några frågor så är de bara att fråga :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu