Redan den 11 Januari .

Dags att göra sig i ordning för att dra till svenska ambassaden och fixa med lite papper för att skaffa mitt chilenska idkort och pass. Här finns de något som kallas "RUT" som är som ens personnummer. Fast man säger inte sitt personnummer utan dessa siffror som man får när man föds. Så jag måste ta reda på vilka mina siffror är. Sedan ska vi även stanna upp och äta "Churros con manjar" (kan tyvärr inte översätta de för vet inte va de är på svenska, haha, men de är något sött och gott) Nu måste jag jag gå innan mamma kastar en toffla på mig, hahah.. Skriver när jag kommer hem för har bilder från en gatuteater jag var på, hel insane va de!
Ya, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu