Take a walk on the wild side .

Har just tagit ett dopp i bassängen, mm, mm, mm.. Gud va skönt! Juste glömde berätta en sak. För några dagar sedan så var jag otroligt trött på mitt utseende, så jag bestämde mig att fixa mitt hår. Jag stack till en frisör och bad dem permanenta mitt hår. Om vissa tyckte att jag såg ut som ett lejon innan, nu är de.. FLUFFY! Blev typ som Shakiras hår. Lite halv lockigt och fluffy, höhö. Kanske får ett litet ryck och tar egobilder sedan, haha. Så nu känns mitt samvete lite bättre nu när jag fick ur mig denna mega nyheten, hahahahah...

Nu ska jag och mamma ta oss en liten runda tsm med min kusin. Vi ska gå fem "metro stationer" för att äta något som hetter "Churros" (con manjar) eller så tar vi oss en glass. Vi måste förbränna kalorierna vi sedan stoppar i oss liksom, haha.

Ya, besitos. Sköt om er!
(Ska försöka lägga upp mer bilder. Jag har bilder men har bara inte orkat lägga upp dem, haha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu