Vamos a la playa (again)

Aloha, hur mår ni idag? IDAG ÄR DET FREDAG! Denna helgen åker jag till San Antonio igen för att träffa min "låtsas" bror Erik som bodde hos oss i Sverige ett tag. Han är typ den enda jag känner i min ålder så han ska ta med mig ut och festa med hans polare och visa mig hur man festar i Chile, höhö, får se hur de går (;

Jag kommer nog inte ha tillgång till internet ett tag så jag uppdaterar inte på ett tag om jag inte ställer in tillinställda inlägg, de märker vi. Jag åker nämligen från fredag - söndag till San antonio, sedan kommer jag stanna vid Loncura som är en strand i närheten. Där stannar jag till måndag för sedan måste jag hem till Santiago för Anjelina landar här i Chile på tisdag så måste till flygplatsen och hämta min tös. Sedan kör vi på direkt, hon får komma hem, lämna väskora, sedan åker vi tillbaka till Loncura och stannar där till torsdag.

Så om ni inte träffar på mig igen på tidinställda inlägg så ses vi om ca en vecka och då kommer jag nog ha mycket bilder från veckan på vift :) Hoppas att ni alla får en bra helg och mår bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu