Vamos a la playa .

Nu under helgen så var jag vid kusten och solade och badade. Det var inte så jätte bra väder men aja, 30 får väl duga, haha. Hade en underbar tid nere vid kusten (som tur var så var de inga jordbävningar när vi var där, höhö). Vi var hos några kompisar till min morfar som bor vid "El Quisco". Men nu är vi tillbaka i Santiago så de blir väl att gå tillbaka till de gamla rutinerna.. Svettas ihjäl och jobba, haha. Hoppas ni i Sverige har de bra och att temperaturen har stigit lite och att snön sakta börjat försvinna. Ta hand om er :)


(min morfar och hans bil)





(min moster, min kusin och än tjej som bodde där)







Några bilder av våran trip till kusten :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu