:)

Känner mig riktigt duktigt. Har fått så mycket gjort! Jag har fixat all pappersarbete, köpt allt som jag behöver + lite onödig shopping, fikat, varit på synundersökning, varit å vaxat bena, klippt mig OCH tränat. Inte illa, allt inom 24 timmar :D  De gäller att använda sin lediga dag flitigt, haha. Hade till och med tid emellan mina uppgifter för att sitta och ta en latte och lyssna på musik och räkna ut takter till dansen som jag måste sätta igång med så fort som möjligt. Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att cykla till jobbet :)

Puss, hörs senare kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu