I didn't want this to end up this way .

Ångest, ångest, ångest....





Jag har inte haft tid att träna, umgås, dansa, sova, äta ordentligt, njuta.... Försöker glömma saker som tynger mina axlar något enormt men jag kan inte. När man minst anar det så kommer problemen fram igen. Det är som ett jävla virus i min hjärna. Jag får ångest! Jag har slarvat med allting. Jag sover inte tillräckligt, jag har börjat jobba för mycket igen, jag äter kasst så jag känner hur kg bara stiger och jag har inte haft tid att träna så de får mig att må ännu sämre. Jävla skit vilken dålig moment i livet, fan tar och lägger mig och får helt enkelt hoppas på att morgondagen ser ljusare ut!



men trots alla problem så är ändå "släkten värst"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu