It's a beautiful day!

Nu så, nu har jag landat på stadiga fötter igen. Vet inte vad de var med mig de senaste dagarna, var helt depp. Men nu är de bättre tider igen :) Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, fick tillbringa en heldag på jobbet istället, haha.. 7.30 - 20.30, wohoo, med en timmas vilopaus som jag förövrigt använde flitigt :D hahah.. Idag är det också jobb som gäller men jag är hemma nu på timmar (rast) och ska tillbaka vid 16.45 så nu sitter man ute på balkongen och njuter av solen med skön musik och glass, mm mm mm...

Usch idag är det den 10:e, det innebär att de är mätning idag.. vill inte! Har inte alls skött mig väl denna månad, skulle inte förvåna mig om jag gått upp igen, vågar inte mäta.. Jag har iaf varit duktig de senaste för oavsett hur mycket jobb jag än har fått så har jag stuckit ut å joggat på kvällen när jag kommit hem. Känner mig riktigt stölt över de ger mig själv en klapp på axeln, haha..

Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn och noppra mina ben, haha, gud va kul!
Hörs ikväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu