Jcity.se

Nu tror jag att jag kommer ha mer tid för att faktiskt kunna ta detta lite mer "seriöst". Nu ska jag skriva för den nya nöjesportalen "Jcity.se", kolla in den vet jag. Där kan ni läsa allt om evenemang som är på G i Jkpg och vilka fikaställen som rekommenderas, vimmelbilder och annat smått o gott :)
Jcity.se är öppen för tips om man skulle vilja ha med något på hemsidan. Kanske, vilka drinkar ska man beställa ute om man gillar citron? Hahah.. De kan ifs jag skriva om, duh! But you get the point :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu