Rain .

God eftermiddag! Idag har jag jobbat på morgonen så nu är jag lite små seg men fått i mig lite kaffe nu så jag hoppas koffein kickar in snart för jag börjar jobba nu klockan 16.00 igen, wohoo! Heldag på jobbet igen, yeeey! :D

Igår efter jag tagit min lilla springrunda så kände jag modet att mäta mig (som jag egentligen skulle ha gjort den 10:e) för att skriva i juli månad i min tabell eller va man ska kalla de. Kan inte säga att jag blev besviken men jag kan ju inte direkt säga att de var något nytt. Har stått helt stilla denna månad :(  Jag vet att jag varit onyttig, lat och inte sovit ordentligt så jag får skylla mig själv. Men nu när jag är medveten om de så kan jag göra en ändring :)

Nej ska ta och dra mig nu annars kommer jag försent som i morse, höhö.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu