No words...

Ber om ursäkt för hur kass jag varit på uppdatera. Jag ser att folk fortfarande går in och kollar. Jag ska bli bättre, jag lovar! Jag har bara inte haft lust att skriva. Varit ordlös, haha. Fast känner att jag börjar hitta ny inspiration och känner att jag börjar tänka positivare. Vill ni veta en liten grej som jag egentligen borde ha panik över.. Jag hittar inte mitt chilenska pass, höhö, så jag kommer inte ut ur landet. Hjälper inte om jag visar svenska passet för då kommer dom ge mig böter och porta mig från landet för "illegal invandrare", haha. Trevligt, trevligt.
Puss, uppdaterar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu