Danmark, here we come :)

Senare idag (onsdag) så åker vi till Danmark hela gänget för att dansa på en konferans typ? Husqvarna har hyrt in oss för att dansa på något internationellt möte. Show me the moooney! hahah.. Så vi lämnar Sverige igen imorgon på eftermiddagen och showen är på torsdag. Vi har ändrat lite på showen, vi har gått från 4 min. till 8 min. typ, höhö. Jag och Tove har bland annat ett eget dancehall solo ;) Vi kom på de idag på tjugo minuter typ, haha, wohoo! Men de blev fan snyggt ändå, tycker jag, för att vara en snabbis koreografi. Laddar kameran nu för att dokumentera allt imorgon. Nu ska jag ta och sova för att vara riktigt utvilad imorgon :) Wish me/us luck people!
Puss
(denna artikel är om Lettland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu