Fresh to death

Zup, längesen. Jag är hemma om ni inte visste. Kom hem förra veckan (den 28 April). Jag har försökt komma in i den svenska tiden och vänja mig vid detta kalla land, haha. Vaknar fyra, fem på morgonen varje dag och kan inte somna om så jag är skit trött när klockan bara är åtta typ på kvällen sen. Jag ber nu om ursäkt om vissa ord blir felstavade eller grammatiken inte är helt korrekt. Jag har inte hållt igång svenskan 100%, haha, så har lite nyimportsvenska ibland, höhö. Pero bueno, ni förstår nog ändå om de skulle dyka upp ett litet spanskt ord då å då. Ni lär er, haha.

Idag har varit en otroligt segt dag. Skulle egentligen till Jkpg och dansa men eftersom det är så jävla dyrt att resa med tåget nu förtiden så tog mina pengar på kortet slut direkt och jag är fattig så kan inte fylla på de, whuää. Är ultra fattig och ska till Ullared imorgon, haha, yey. I need moneeey! Sedan på kvällen imorgon om någon har lust, så drar jag gärna ut! Har lust att dansa och vara upp på natten. Inte ligga å nana tidigt.

Ska strax ta och träna. Förresten idag ska jag lägga upp en "before" och en "after" bild på mig. Se om man märker någon skillnad. Älskar såna bilder. Fast min drömbild skulle vara, jag i ett par stora jäkla jeans och håller dom väldigt långt ute och jag typ står i ett av bena av byxan och så ska de stå "så här fet brukade jag vara", hahaha, you know what picture I'm talking about..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu