Tillbaka till Lettland efter 7 år (:

Gud jag börjar fan bli nervös. Detta blir förmodligen de sista inlägget innan jag åker. Jobbar klockan tre sedan drar jag mig till Jkpg efter jobbet och åker imorgon kl.6.20. Har lite problem. Har ingen liten resväska, har inte någon aning om vad jag ska ha med mig för kläder. Har ingen koll på något känner jag. FREAK OUT! hahah.. Nej men de ordnar sig, it always does. Jag hade ett litet möte med djävulens redskap "EPILATORN" idag och fy fan vilken tortyr! Föredrar tusen gånger att vaxa bena. Ska ta och klä på mig nu för dansar naken för tillfället till "danza kuduro" för att peppa mig och inte tänka negativt och få ett ångestanfall, haha.
Nej nu mina vänner ha en bra helg så hoppas jag vara tillbaka med mycket bilder till på måndag. Wish me luck! <3


(gammal bild på gamla goa "uc tiden", haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu