Ännu en tidig morgon.

Ännu en dag då jag vaknar fem och kan inte somna om. Vet inte vad som är fel? Har förjävla huvudvärk av att jag inte kan sova ordentligt. Kvittar om jag lägger mig 20.00 eller 02.00, vaknar alltid runt 05.00 tiden. I don't get it? Idag skulle mor ändå till Växjö så hon gick upp rätt så tidigt så jag var inte ensam uppe i alla fall. Eftersom jag inte kan somna om så ska jag istället vara effektiv och ta och storstäda innan jag drar in till stan :)

Det har varit så himla skönt den senaste veckan. Mina dagar har i stort sätt bara bestått av dans och annan träning. Feels good. Eller kanske inte i kroppen. Har sån himla träningsvärk, haha, försöker bota min träningsvärk genom att träna hårdare och hårdare. Inte funkat så bra hittills, får bara med ont, haha. Anledningen till att jag tränat så mycket på sistonde är för att vi är en liten grupp i Jkpg som ska till Lettland och tävla i "Showcase", den 20 - 22 Maj. Ska bli kul att få dra ut på vift igen, haha. Kan verkligen inte vara på en plats för länge. Sedan tränar jag även inför en annan show som vi ska göra på min kusins födelsedag den 3 juni. Så de är mycket rutiner man måste komma ihåg, haha. Men, men.. finns inget jag inte klarar av, uhm, hahaha..

Nej jag måste sätta igång med städningen.
Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu