Dance is my happiness .

Vet ni vad jag ska göra nu till helgen? Jo, det är denna helgen jag ska till Lettland och tävla. Jag, Francis, Sam, Ace och Tove (folk från Jkpg) ska åka till Lettland och tävla i en danstävling som heter SDK . I helgen är de bara preselection inför Tjeckien som är the big big event. Jag är fan glad att jag fått detta erbjudande och jag hoppas att vi får ihop våran rutin så att vi inte failar totalt. Men jag tror på oss :) Imorgon kan ni nog läsa om oss i Jönköpingsposten, eller jag tror i alla fall att de var Jönköpingsposten som intervjuade oss, haha. Så jag blir borta mellan fredag till söndag, ska försöka ta så mycket bilder som möjligt. Hoppas någon spelar in så kan jag lägga upp klippet :)

Sedan nästa vecka på torsdag så ska vi till Danmark och göra en show på en konferans som "Husqvarna" ska ha. Dom betalar resa, hotell och mat. It's going to be aaaawesooome :)

Förresten, sedan jag kom hem har jag gått ner 2 kilo till. Jag vet inte hur jag gör de? Men nu kan jag faktiskt erkänn att jag tränat väldigt mycket men även ätit ordentligt. Har varit jätte noggran med mat, man ska ALDRIG gå hungrig!

(http://www.sdkeurope.com/l-en/news/sdk-europe-2011-baltic-preselection-riga-challenge-latvia/)

Kommentarer
Postat av: anjelina

Lycka till :) Your awesome så jag vet redan att det kommer gå bra ;) puss

2011-05-16 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu