Video + Info. om resan till Lettland

Zuup! Tänkte uppdatera lite om helgen i Lettland. It was awesome! Vi hade jävligt kul. Även fast vi var ett team och inte ett crew så tyckte jag ändå att det gick bra. Första dagen (fredag) så kom vi fram och körde med en gång. Då hade vi på oss som overaller som var för stora. Ah den föreställningen gick ju inte bra för mig kan jag säga. Tappade byxorna vid halva rutinen så sen kunde jag inte röra mig. Men men, vi gick inte vidare första dagen då det var "Showcase". Andra dagen däremot hade vi inte ens tänk vara med och tävla men när vi väl kom dit så bestämde vi oss för att delta ändå. Vi körde med våra vanliga kläder och showen blev bättre. Vi hade mer power och mer energi typ. Vi sa "Äsch va fan, låt oss bara ha kul. Det är ju inte direkt någon chans att vi kommer vidare". 20 min. senare "Streetground crew moves on to the battles". Vi blev alla helt "What?". Sedan peppade vi varandra och även fast jag och Tove inte kan freestyla så körde vi bara, for fun liksom. Men vem får vi inte möta om de inte är "Complete crew". Kan säga att Mario Amigo är med i de crewet (som för övrigt kom etta i hiphop male 1on1) och någon annan i crewet kom 2 i popping. Man liksom kände verkligen vilket hopp man hade på att vinna, hahaha... We were so screwed! Men i alla fall, vi gick in och lekte lite bara för vi har inga rutiner ihop direkt. Slutade med 2-1 från domarna, inte illa ändå. Sedan var det afterparty med alla dansarna, som var soft som fan. Vi körde lite "soul train" där mitt på dansgolvet, hur härligt som helst. Folk som var på den nattklubben den dagen måste ha tänkt "när fan blev alla så bra på dansa i Lettland?", hahah..  Så allt som allt så var det en väldigt rolig erfarenhet men även lärorik, och för er som inte visste så var detta första gången jag var med i en show så här, alltså tävling. Tyckte ändå att jag gjorde okej ifrån mig :) Jag vill även ge vårat "crew" credit för vi lärde oss allt detta på mindre än 2 veckor och de gick ändå helt okej. Så, good work guys! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu