Vet inte om jag ska gråta eller skratta...

Jag vet inte vad jag ska säga om Eurovision. Det är som att dom suger med flit! Are we getting punk'd? Ashton, heeey man, where are you? Alltså bidragen blir bara värre och värre. Visa lämnar än verkligen i chock. Man typ inser att man sitter med öppen mun och känner lite.. rädsla inombords. För om detta är dom bästa bidragen från dom olika länderna, vill jag inte vet hur kassa dom andra var. God damn! Jag vet nu att många små eurovision fans kommer bli sura och säga "Men kolla inte då om du ska klaga så mycket"... men saken är den att eurovision är som en bilolycka, you can't help it, you have to watch! Se hur dom för varje bidrag dödar både musik och dans. Men de är underhållande i alla fall, jag och min bror har mycket att diskutera om för varje skit som presenteras. Och heey, Norges bidrag, jag kände verkligen liksom "syttende mai", så norskt de bidraget var, haha.. and one more thing (och jag vet att han inte tävlar idag) men förlåt sverige men Sveriges bidrag suger också donkeyballs, som alla andra år..

Men jag tappar inte hoppet. Jag ska fortsätta kolla och se om de kommer något vettigt. Annars får jag väl fortsätta att chockas, skratta och skämmas lite för dem, haha.

Nu ska jag äta räkmacka och dricka vitt vin med mor min :)
<3


(hahah och på bilden ser nu också den första varianten av vinöppnaren ... den är gammal alltså, duh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu