Fotbollskväll .

Slutade städa runt 3.30 igår, haha, gick sedan upp 6.15 för att dra mig till jobbet. Snacka om död sen när jag kom hem. Idag var tanken att jag skulle till Jkpg och fira Elina som fyller 18 år men jag känner verkligen inte för att dra mig ut. Vill bara ligga hemma och kolla på film och ta de lugnt. Imorgon ska de dansas en del hela dagen med så de är bäst att bara ta de lugnt idag så man orkar hela dagen imorgon :)

Fallet "mitt rum" kan man nu se golvet på i alla fall, jag fann ett sätt att få plats med alla mina kläder i garderoben. Men har en del säckar som jag ska göra mig av med. Tänkte möblera om haha vadå uttråkad..

Blir nog fotboll och mys idag, låter bra för mig i alla fall.
Chile vs Argentina inatt, don't miss it! :)
Puss


(ser ni änglaljuset... "aaaaah"... hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu