R.Kelly + Städning

Längesen jag skrev något.. Tänkte börja skriva lite igen för insåg nu när jag läste gamla inlägg att de är kul att ha något nerskrivet. Även om de är lamaste grejen för er men det kanske är något jag kommer minnas senare.

Idag har jag jobbat (4 timmar), ingenting.. Men i alla fall så skulle jag ta en nap på eftermiddagen när jag kom hem för jag skulle städa sen. Slutade med att jag vaknade vid 22.00... Lyckat.. Så för att straffa mig själv så ska jag inte gå och lägga mig förens jag har städat färdigt, jag börjar klockan 8.00 imorgon så jag hoppas jag i hinner bli färdig innan dess.

Ser lite ut som att en naturkatastrof har slagit till i mitt rum.. God damn!  Kanske ska ge bort lite kläder till välgörenhet.. Har inte plats med allt, what to do, what to do, what to do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu