Not much...

Vilka dagar de har varit.. De blev ingen fotbollskväll i fredags utan åkte in till Jkpg för att vara hos en vän som behövde mig. I lördags så var de "Pump up the battle" i Jönköping. Sjukt mycket dans, inspiration och svett haha. Vi dansade från 14.00 - 02.00 typ, insane! Två workshops, battles och sedan var det jam resten av kvällen, så jävla underbart! Grymma dansare.. Verkligen avundsjuk på er, jag är så jävla feg.. Vågar verkligen inte ställa upp på battles, får ta och jobba på modet lite..

Nu denna veckan har jag jobbat och försökt ta mina jävla blodprov. Jag går upp tidigt för att gå till vårdcentralen but nooo där kan de tydligen inte ta proven på mig för de vet inte vad de ska göra av dem, haha. Så de skickar mig till Värnamo sjukhus. Var där idag de stack mig tills jag svimmade (som vanligt, haha) sedan ringer dem och säger att några prov blev fel så jag måste tillbaka och ta ännu ett prov. Så imorgon blir det att ta sig till vårdcentralen och ta ännu några prov, och svimma ännu en gång, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på "Sanning och konsekvens" på kanal tre som handlar om Jehovas vittnen, intressant faktiskt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu