Don't have what it takes .

Klockan är mycket och jag kan inte sova. Tankarna snurrar i mitt huvud så att jag får huvudvärk. Har vänt totalt på dygnet och jag känner inte motivation till något. Tappat allt känns det som. Jag jobbar knappt, pluggar inte, tränar knappt, träffar ingen och har inte lust till något. Gud hur ska jag överleva denna vintern? Det kommer bara bli mörkare och kallare, det betyder att jag kommer insolera mig ännu mer.

Får helt enkelt se fram emot en vecka i Grekland nästa vecka, njuta av solen så mycket som möjligt för att klara av ett halvår av mörker här i Sverige. Ska iväg med min mamma som ville ut och resa, så de blir nog en trevlig mor och dotter resa :) Är bara jävligt nojig över resan dit och hem, varit så himla mycket flygolyckor att jag nojar hur mycket som helst. Jag ska försöka överleva om de skulle hända något, haha.

Hur fan ska man hitta motivation igen? Känner mig som ett sjunkande skepp..
Oh well.. ska försöka sova på saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu