100 bästa spelarena i fotbollshistorien - HA vilket skämt!

Någon mer än jag som såg listan som aftonbladet la ut? HA.. om inte kolla länken nedan:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article13808863.ab


Visst många av spelarna som står med har anledning att stå med MEN de är ju totalt felplacerade! Och sedan visst jag hatar C.Ronaldo men han kanske kan i alla fall finnas med på en 99 plats (haha). Sedan saknar jag speciellt min R.Carlos? Where you at? Och Ronaldinho 39:e plats?!!! W T F .... -.-

Aja orkar faktiskt inte lägga ner mer tid på klaga på en lista som gamla gubbar på 90+ har suttit och bakat ihop.. Haha.. men tyckte om en kommentar som de stod typ: "C.Ronaldo kom inte med för att han var för självisk.. va fan var inte Maradonna"... väl talat my friend.. väl talat..

Jag tror aftonbladet jävlas med flit för att folk ska vara aktiva och klaga och dampa tills dom spammar sönder deras kommentarfält, haha.. what do you think?
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu