"Baby I'ma be your motivation"

God morgon!

....och jag har inte somnat än. Man blir helt konstig i huvudet när man jobbat natt, man kommer aldrig riktigt tillbaka till den vanliga dagsrytmen. Aaaanyways, hade planerat att idag skulle jag ut och träna med Zeljko vid 8.00 så de är ingen idée att somna nu liksom. Jag vet inte än riktigt va de blir för träning än men jag kommer nog avsluta på gymmet, biffa lite ;)

Ska ta tag i träningen har jag sagt och de ska bli. Har ju aldrig lagt av helt men jag har ju inte varit så effektiv som jag har varit förr. Fast nu passar ju perfekt! Jag är singel, jag jobbar natt, jag har inga studier, jag har i stort sätt inget liv utanför jobbet såååå jag har massvis med tid för gymmet! Woop woop! :D

Jag har mitt mål att gå ner 10 kg, men de går bra med 5-7kg. 10kg kanske är lite väl? Så de är återigen till måttbanden och kontinuerliga måltider. Det blir extra svårt nu när jag jobbar natt men jag ska nog hitta ett sätt att lösa de på. Kan behöva all motivation, peppning och stöd jag kan få, för fan va svårt de är att skita i allt och återigen sitta där och inse att man måste "ta tag i träningen", haha.. 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för hjälpen om hur man lägger upp en video! :)

Puss

2012-08-02 @ 20:48:47
URL: http://theresefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu