"Boom ba dunka, boom, ba dunka" HAHA!

Thank God att jag bestämde mig att åka till Gbg ändå tillslut. Det började med showen Plattform x på Stora hotellet, där min bror och Francis skulle uppträda. Var nervös som fan men de gick bra för dom. Showen var väldigt inspirerande och fin. Tack alla grymt talangfulla dansare! Efter var de en skön efterfest på övervåningen av Stora hotellet som var hur chill som helst. Den enda lilla nackdelen med att vara på en fest med bara dansare är att ALLA dansar, det betyder att de är varmt som faaaaan i lokalen, haha..

I onsdags var det jam i ett tält en varm sommardag, haha, lyckat! Alla kvävdes ihjäl i tältet men de stoppade dom inte från att dansa skiten ur sig.. Riktigt grymma dansare dök upp för att battla. Ingen från Jkpg vann men de var sjukt duktiga ändå. Stolt haha! :D Sen på efterfesten, GOD DAMN VA FOLK! Som tur var hade man förköpsbiljetter men sjukt va mycket folk de var. Man kunde inte stå stilla någonstans utan man gick i flock var man än förflyttade sig. Fick även lära mig en stil som tydligen uppskattas väldigt mycket i den klubben "Boom ba dunka, doom, ba dunka"... Inside joke med dom som följde med ut... "Ni är dom första som får höra denna låten i hela världen.. exclusive, "Banani tranani".... Boom ba dunka, boom, ba dunka..." HAHAHAHAHA!

Tanken var att jag skulle till Malmö i helgen, kanske fortfarande blir av.. Ska tänka lite till :P
Idag i alla fall ska jag till Jkpg och supporta dansen i stan. Blir jam ute i hoppetstorg kl 15.00. Så om ni bor i Jkpg se till att vara där people! :) Får se vad som händer sen till kvällen.. Yupp yupp!

Puss, ha en bra fredag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu