Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och den som väntar för länge kan gå miste om något gott.

You make me wanna........



...punch you in the face! Har egentligen ingen anledning att ha kvar dig i mitt liv. Tror du måste tömma dig på lite luft för du tror dig alldeles för mycket. Vet inte hur jag ska förklara för dig hur mycket du sjunkt i mina ögon. Well, this is a way. Försökt hjälpa dig, försökt lyssna, försökt ge dig råd men vill du inte göra en ändring så kommer de aldrig ske. Vänta på att de magiskt ska "poff" gå över, funkar inte så. Mitt sista råd till dig, ta tummen ur röven och ta tag i ditt liv, cause nobody else is going to do it for you. Jag försökte verkligen bara vara en bra vän, men du fick mig bara att känna mig som skit. Så därför säger jag nu, ta hand om dig och jag hoppas allt löser sig och en sista sak... you're stupid!

Släpper de nu. Nu ska jag dra mig till jobbet för sista gången.
Pusshej!



"You can’t change what’s happened in your past, so learn to live with it, before you let it destroy your future."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu