Monday, roadtrip - check!

Måndag, idag börjar alla (eller de flesta) jobba. Kul! Haha.. Själv ska man iväg på en liten spontan trip med kusinen :) Är inte så fint väder men äsch va fan de får funka. Tylösand blir våran destination, woop woop! Skönt att kunna göra saker även fast man inte har fått semester än. Bara en vecka kvar, sen är jag friiiiii! Fast jag tycker om mitt jobb så de är faktiskt inte så farligt, bara att man blir lite socialthandikappad..

Uh, högg just lite i mig när jag såg reklamen av matchen mellan Barca och machester, fan att man inte ska vara där. Sucks! Borde ansträngt mig mer för att få tag på biljetter :'(

Nej nu ska jag fixa de sista innan vi drar.
Puss, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu