Lazy ass .

Efter en dag av att inte ha gjort ett jäkla piss, så ska jag ta på mig jogging skorna och dra mig ut på en runda. Vet inte om det är för att jag jobbar natt eller om det är för att allt inte riktigt står till rätta i livet just nu men fan va trött jag är jämt! ... kan vara ren lathet också, haha.. Nej men de är sjukt va seg man blivit, man är trött jämt! Kanske saknar man något i sitt liv, hmm.. maybe..

Sedan när jag kommer hem ska jag shoppa på nätet, eftersom jag aldrig tar min lata röv till Jkpg :P
Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu