Äntligen helg

..... som innebär jobb för min del, wippiedoo.. Aja bara fyra nätter kvar innan jag tar semester :) Har inte uppdaterat sen jag var i Halmstad ser jag. Konstigt för jag har inte gjort ett piss! Varit sjuk och bara legat hemma och degat. Men jag hade i alla fall skit kul med kusinen i måndags, måste göras om :) Fick även veta att de blir Jönköping för min del i höst, hälsohögskolan. De är bara tre år för att bli sjuksköterska, jag överlever nog.
Letar därför lägenhet i Jkpg, så om ni vet något så säg till! :)

Inte tränat på fem dagar, känns skit.. Sen eftersom man bara går hemma så käkar man hela tiden! Haha, särskilt de onyttiga man kan komma åt.. Aja, ska ta igen de.. Förhoppningsvis imorgon, fast de är den förbannade hostan som inte vill ge sig.. Men jag ska skärpa mig, jag gjorde de innan jag blev sjuk så kan nog komma igång snabbt när jag blir frisk :)

Nej ska göra något vettigt med tiden jag har kvar innan jobbet börjar, ni får ha en skön fredagkväll och sup inte för mycket, haha.. Får ni tråkigt så är jag vaken hela natten, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu