Bara söndag .

God kväll! Hoppas ni haft en bra helg :) Själv har man jobbat och varit sjuk, rolig kombo de där. Fick nästan åka in till sjukhuset idag för jag hade så ont i bröstet, men jag håller ut istället och tar ett jobbpass så åker jag till vårdcentralen imorgon bitti istället. Bara å ta de lugnt tills dess.. Imorgon natt blir min sista natt innan semestern börjar, yeeey..

Om jag inte blir värre så ska jag förhoppningsvis till Gbg i veckan, saknat Gbg, haha.. Min berur ska dansa så tänkte varför inte ta en roadtrip dit och stötta honom :) Har dock ingen sovplats men de löser sig alltid, haha, i värsta fall blir de centralstationen, hahah..

Nej man kanske ska göra sig i ordning för jobbet..
Ha en mysig söndagkväll, I wish I could, whuää, haha :)
Puss


Jag och min bror, bjuder på våra happyfaces :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu