Med en så förjävlig dag kan morgondagen bara bli bättre!

Om man kunde radera en dag från sitt liv så skulle jag valt denna dagen!

Sov dåligt, eller sov inget alls rättare sagt. Jobbade 7 - 15. Åkte till stan för att lämna en sak och köpa EN grej men kom hem med tio typ. I alla fall..

Händelse nr 1.  Jag skulle gå över ett övergångsställe och snubblade på en metallspiral och föll som en pingvin på mage och slog i knäna stenhårt. Det var nog en rolig syn för billisterna, haha..

Händelse nr 2.
Köpte fel strl på skorna som jag gick runt i hela stan och letade efter!

Händelse nr 3. Jag åkte till A6 och provade jeans inne på Bikbok, i alla fall.. När jag står där inne och försöker få av mig ett par jag provat så fastnar fötterna i byxorna och jag lutar mig mot foten jag har ont i, tappar balansen och faller ut från provrummet med byxorna nere vid fötterna och pang rakt ner på marken men rumpan i luften. FY FAN VA PINSAMT, HAHA!

Händelse nr 4.
Jag gick till toaletten för att skämmas lite för de som just hänt inne på Bikbok och när jag stänger dörren så smäller jag igen och har handen emellan så jag klämmer fingrarna, så jävla ont!! Sån klant, haha..

Händelse nr 5. När jag skulle ta bussen till stan från A6 så hoppade jag på fel buss och fick hopp av mellan hållplatser, också pinsamt.

Händelse nr 6. När jag väl kommer till stan så är inte tåget där så jag kollar på anslagstavlan och de står något ställe jag inte känner igen så känner jag på mig att de är tåget längst bort och självklart har jag rätt. Så jag försöker springa halv haltandes med ont i foten och knäna, för tåget går om en minut! Missade INTE tåget, thank GOD! ... poängen var den att typiskt att tåget ska stå längst bort i stationen!!!!!!


Och nu sitter jag hemma och kollar på fotboll och som mamma alltid sa när jag var liten "hemma kan inget ont ske" :)  (dock vet jag nu när jag är äldre att de är lögn men när man var liten var tryggt att veta de, haha).. Men nu vet jag till nästa gång att om dagen börjar dåligt stanna hemma så slipper jag skämma ut mig för allmänheten!

Kommentarer
Postat av: blerta

Hahaha fan vad rolig du är!! Oturs dag för dig men du fick mig och garva haha

2012-01-26 @ 03:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu