Heaven, I need a hug .

Inte skrivit trots att jag sa att jag skulle börja. I början var det för att jag hade fullt upp. Tänkte bättre att leva i den stunden än slösa tid framför datorn genom att skriva ner allt. Just nu är allt över och verkligheten kom ifatt. Kommer förmodligen inte bli något rolig inlägg så om ni kommit så här långt så kan ni sluta läsa..

Aja man kan inte alltid vara på topp eller hur? Men varför har livet ett sätt att låta allt komma på en gång? Vilken jävla vecka man haft.. Önskar jag kunde spola fram till den stunden man känner att man har lite mer grepp på situationen. Vet inte ens vart jag ska börja... de är nog de svåraste av allt... *suck*

Äsch skitsamma ska inte gå in på detaljer på vad som sker just nu i mitt liv men man blir lite irriterad. Ska bli en känslokall jävel! Karma är ett fucking skämt. Vad har de hjälpt mig att vara den människa jag varit? Inte ett jävla piss. Man blir bara nertrampad och man förväntas att ta de med ett leende på läpparna. FUCK YOU KARMA! Både orken och tålamodet börjar ta slut på att något bra ska hända..

Aja just nu ska jag ge all min kärlek till min hund som jag nästan förlorade.. Vet inte vad jag ska göra utan henne när de väl är dags, är redo men vet inte om jag klarar de just nu.. Stanna hos mig en stund till i alla fall älskling, behöver dig som mest nu..

Nej ska nog sluta skriva nu innan de är försent. Önskar jag kunde somna och vakna om ca två år, då borde allt vara i sin ordning. Men så är inte livet, nej, man ska gå igenom skiten för att uppskatta de bra, right? Well, "good thing in life", I'll be waiting..

God natt.



Kommentarer
Postat av: michi/

Du ska inte ändra på nåt!du är en bra tjej kusse!kram michelle/

2012-07-24 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu